סמוטריץ' מגיב להקלטות: "למדתי מזה משהו חשוב"

    אסתי פלד No Comments on סמוטריץ' מגיב להקלטות: "למדתי מזה משהו חשוב"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב לחשיפה המטלטלת אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית: "מה שהיה לפני שנה לא משנה, כעת כולנו משלבים ידיים לנצח את הבחירות" | "קורא לחרדים שכועסים על המפלגות החרדיות לבוא להצביע לנו, ראיתי סקר שמנדט וחצי חרדים לא יצביעו וזה מדאיג" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    7:58
    15.05.24
    קובי פינקלר No Comments on סמל עירא יאיר גיספן הי"ד נפל בקרבות ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "התורה אמרה ארור מכהו בסתר. כל ההקלטות שיוצאות מחדרים סגורים, זה מעשה שלא יעשה. ההדלפה בעת הזו נועדה לפגוע בימין" פתח סמוטריץ'.

    "אני למדתי מזה שגם בחדרים הסגורים צריך לשמור על מה שכתוב "שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו", אבל מה שהיה לפני שנה לא משנה, כעת כולנו משלבים ידיים לנצח את הבחירות האלו להציל את המדינה מלפיד והמשותפת".

    "רק היום תומא סלימאן שיבחה את המחבלים שחוסלו בשכם. זו סכנה למדינה שהם יהיו בשלטון".

    מימרן: איך אתה מסביר את זה שבנט שהיה מנכ"ל מועצת יש"ע חתך? 

    סמוטריץ': "לאף אחד אין תעודת ביטוח. אני מתפלל כל יום שלא אעשה טעויות. המפלגה היא לא שלי היא של הציבור, אני מתייעץ עם תלמידי חכמים גדולים מאד על כל צעד ושעל, בצורה אינטנסיבית".

    "הרב דרוקמן הוא אדם שלא טורק דלת לאף אחד, באים אליו כל מי שרוצה. בשנים האחרונות הוא תומך בנו ונקווה שהוא יעמוד בבריאותו ובאיתנו ונהנה מתורתו עוד שנים רבות".

    על השותפות עם בן גביר אמר: "איתמר ואני חברים, ההתחזקות שלו משקפת התפקחות בריאה של אזרחי ישראל שהיו בנאורות מזויפת. אנשים מתחילים להבדיל בין אויב ואוהב, וזה תהליך חשוב. כשנהיה גדולים, הציפיות יהיו גדולות יותר ונעשה הכל לעמוד בהם".

    "שקד מסכנת את הציבור הלאומי, אם בגלל חצי מנדט נאבד את השלטון, זה חוסר אחריות. כמו שאדם לא מהמר על הרכב שלו אצל מוסכניק לא טוב, שלא יהמר על עתידו".

    "אני קורא לחרדים שכועסים על המפלגות החרדיות לבוא להצביע לנו, ראיתי סקר שמנדט וחצי חרדים לא יצביעו וזה מדאיג. מה שחשוב כעת זה לחזק את גוש הימין".



    0 תגובות